Wednesday, March 18, 2009

!!خاتمى رفت
-
به عمر خويشتن غير تدارك
نديده اى دگر چيزى بگو رك
سبب سازى و خوشرويى مرامت
پس از هر واقعه دارى ندامت
-
ز رهبر صد بلا گيرى بجانت
ز ملت اعتراضاتش به آنت
ندارى غصه ى آنرا كه فردا
..! چه آيد بر سر اين خاك! دردا

با پوزش از روح بزرگ سهراب سپهرى



كفشهايم كو ؟ چه كسى گفت برو دور بشو؟! بايد اكنون بروم... بايد از بنياد باران

لقمه ى نان سازم ... بايد چمدانى كه به اندازه ى جيب ملاست! بردارم
و بسويى بروم

كه نبيند رهبر ... من چه بى مصرف شدم ... مثل يك شيشه ى پپسى و يا كانادادراى...موسوى مى آيد


!!خاتمى مى آيد!! و سپس ميرود



بالاخره اجازه داده شد( و سپس پس گرفته شد) تا آقاى محمد خاتمى هم خود را كانديد رياست جمهورى

وبه تفسير خود ايشان ( تداركاتچى ) و يا به تفسير
عكس ( كفش جفت وجور كن ) بشوند

..!اما تفسير مردم از همه زيباتر است

( ( آداپتور يا تبديل ) )


رهبرا! رخصت نما تا امتت
راى خود را برمن خادم دهد
آن عناوين خدايى و قشنگ
بار ديگر بر من نادم دهد

گفته بودم كه تداركاتچى
بهترين نام است بهر اين مقام
ايكه لعنت بر زبان سرخ من
شد برايم اين سخن گسترده دام

با چه رويى ميشود بار دگر

!كفشدار رهبرى شد اينچنين ؟
غير از آنكه رهبر ما بگذرد
از عنان و انزجار و خشم و كين

رهبرا! رخصت نما تامخلصت

وارد صحنه بلا گردان شوم
در نگاه امت درمانده ات
!!ناجى وگورباچف ايران شوم

با سلاح عشوه و لبخند خوش
نامه اى آرم ز ديدار جهان
فرصتى ديگر براى بودنت
...! منكه پس دادم بتو صد امتحان

!تا مرا دارى چه خواهى رهبرا؟
همچو تبديلم ز تنگى تا گشاد
كار ما كفاشى و لوله كشى ست
..! حضرت آقا چنينم داده ياد

مجيد رحيمى - مونيخ
١٢/٢و١٨/٣/٢٠٠٩

2 comments:

Anonymous said...

خوب شد که این خاتمی ریا کار رفت زیرا حقه بازیش از بقیه کاندیداها بیشتر بود.هر چند که برای من که داخل کشور هستم به وضوح قابل رویت هست که مردم از کلیت نظام بریده اند به خصوص بعد از انتصاب احمدی نزاد.

Anonymous said...

کامنت گذاشتن برای دیگر دوستان بسیار سخت است زیرا در سلکت پرو فایل گزینه انانی موس وجود ندارد مثلا به خانم زری لطفا اطلاع دهید ممنونم