Saturday, February 8, 2014

ابی در مصاحبه با صدای آمریکا گفت: 
ما این آهنگ خلیج رو اجرا کردیم که قاتق نونمون بشه، قاتل جونمون شد!... 
باید از ایشون بپرسیم: آقا ابی از کی‌ تا حالا چنین آهنگ‌های ملی‌ و وطنی رو برای قاتق نون میخونن؟؟؟؟ 
ما فکر میکردیم برای وطن و ملت و آب و خاک میخونن! الان با این فتوای شما فهمیدیم که اشتباه فکر میکردیم!!!
***************
میرزاده‌ی عشقی‌ و بنان و عصر حاضر!
میرزاده‌ی عشقی‌ اگه رفته ابی اینجاست 
آقای صدا به لطف اون آقاهه با ماست! 
آهنگ خلیج فارس رو خونده برای 
قاتقی بشه واسه نونش نگفته پیداست 
ای بنان کجایی که ببینی‌ چه کسانی‌ 
آهنگ وطن رو میخونن به عشق قاتق 
تا حرفی‌ بگی‌ هم میگه بابا بی‌خیال شو 
این اسم خلیج فارس هم همش معماست 
من اگه خلیج رو نمیخونم یه جاهایی 
حکمتی توشه عزیز من بگیر تو حرف رو 
هر جا که نباید تو بخونی همه چیز رو 
این فنون صحنه و فنون همه دنیاست 
این مدیر برنامه‌ی من میگه قشنگه 
این نقشی‌ که روی پرچمه بیاد رو پوستر 
یه حق و حقوقی هم داره که میشه پرداخت 
گفتم بزنید ماشالله ، ایول که چه زیباست 
هنگامه اومد دبی، یه گاف داد همه دیدند 
از رو صحنه بردنش فرودگاه و علی‌ یار! 
من عاشق ایرانم و این ملت و این خاک 
گفتم که چنین گافی نده که گاف بیجاست 
من یه عمره این کارمه و همه میدونن 
مصلحت رو میشناسم و مزه‌ی دهن رو 
زندگی‌ پر از خرجه و دستها همه خالی‌ 
هرکی‌ ندونه من چی‌ میگم فقیر و تنهاست! 
مجید رحیمی ۸ فوریه ۲۰۱۴ مونیخ

No comments: