Friday, August 10, 2012

منبع نزدیک به پوتین: ایران شکایت خود در مورد سیستم اس ۳۰۰ را پس بگیرد


http://www.radiofarda.com/content/f3_russia_may_stop_backing_iran_over_nuclear/24672620.html

----------------------
هرکسی خود ناموخت از روزگار
هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار
..........
احمق آن است که نه از تاریخ و نه از تجربیات خود بیاموزد ، و درست به همین خاطر هم اقبال لاهوری این بیت آموزنده و هشدار دهنده و زیبا را سرود و به دست آیندگان سپرد.

با این تفسیر آیا میتوان نظام جمهوری اسلامی را یک نظام احمق نامید ؟

تاریخ کشور ما لبریز است از خیانت‌های دو کشور قدرتمند که اهدافشان را توسط دست نشاندگانشان در ایران همیشه دنبال کرده و شوربختانه در اکثر موارد به نتیجه ی مثبت و دلخواه خود هم رسیده اند و این میان فقط ملت ایران بازنده ی این ماجرا‌ بوده است ، و عجبا که تقریبا همیشه این دست نشاندگان این دو کشور قدرتمند در میان آخوندها و مذهبی‌ها بوده اند که به اشکال گوناگون وظایف خود را انجام داده و دشمن را به مقصود خود رسانده اند ! که نمونه ی بارز آنها قردهی ترکمن چای و گلستان است که منجر به جدا شدن بخش عظیمی‌ از میهن ما ایران گردید .

امروز نیز که قدرت به دست همین مذهبی‌ یون و ملاها افتاده است در بر همان پاشنه میگردد و ملایان برای حفظ نظام خویش دست به دامان همین دو کشور یعنی‌ روس و انگلیس میشود و با امضای قراردادهای آنچنانی‌ قصد دلربایی مینمایند که باز با واکنش سرد این قدرتها روبرو میگردند ، فرقی‌ هم ندارد که چه نظام و دولتی در این کشورها بر سر کار باشند، خواه کمونیستی و خواه پوتین و یا حتی کاپیتالیستی ! هدف همیشه یکیست ! و انجام سؤ استفاده از کشورهای دارای دولتهای احمق .

امروز قصه بر سر موشک های ‌ام ۳۰۰ است که دولت روسیه بر سر قرار نایستاده و آنها را سر وقت به دولت تروریست پرور جمهوری اسلامی تحویل نداده است و این دولت کم هوش و یا حتی احمق به سازمان ملل متحد شکایت برده است ! و حالا حضرت پوتین گویا به یکی‌ از فرمانداران ایلتهای خود دستور میدهد که: ایران شکایت خود را پس بگیرد !...... واقعا که بجز گفتن : آقای خامنه‌ای ، آقای احمدی نژاد و آن دیگران ! خاک بر سرتان .... دیگر چه میتوان گفت ؟؟

مجید رحیمی ۱۰ آگوست ۲۰۱۲ ناکجا آباد کانادا

No comments: