Friday, July 1, 2011



 یاران !! علت عدم ادامه ی حضور من در تلویزیون ایران آریائی نه به خاطر دفاع از آقای نوری زاده ! بلکه به خاطر پرنسیب شخصیتی‌ و کاری خود من و به آنچه که باور دارم میباشد !! چرا که اگر آقای خامنه‌ای یا احمدی نژاد هم میپذیرفتند که در برنامهٔ‌ من شرکت کنند ! نخستین موردی که من به آن پایبند میبودم : احترام به آنان در این برنامه بود .... من میتوانم نظر خود را داشته باشم ! اما به عنوان یک مجری باید بتوانم جان خود را بدهم که میهمان برنامه اولاً بتواند فرصت پاسخ داشته باشد و ثانیأ به هیچ وجه ! به هیچ وجه کسی‌ نتواند به وی توهین نماید !!! اگر توانستیم این مفهوم را درک نماییم میتوانیم امیدوار باشیم که در فردای ایران به سوی دموکراسی خواهیم رفت ... غیر از این سگ میرود و شغال می‌‌آید و ما هرگز از این دایره ی شیطانی خارج نخواهیم شد ... امیدوارم که بیدار شویم و آگاهتر از دیروز گردیم ... من تا نابودی نظام جمهوری اسلامی در کنار همه شما عزیزانی که خواهان ایرانی‌ آزاد به معنای حقیقی‌ هستید خواهم ماند ... چنانچه پیش از این هم در تمام این سالها بوده‌ام .... پاینده باد حقوق مخالف من ... دوستدارتان مجید رحیمی

No comments: