Sunday, November 8, 2009

این هم تظاهرات مردم با شعار‌های انحرافی ‌شان در روز ۱۳ آبان



آقای کروبی گرامی‌ !
با سپاس از این که از خود گذشتگی فرمودید و به وظایف خود عمل کردید و بخشی از جنایت جمهوری اسلامی را افشا نمودید ... آخر انجام وظیفه که در کشورهای غربی (وظیفه ی) یک سیاستمدار است ، در کشور ما و مخصوصاً در جمهوری اسلامی از خود گذشتگی است !! و باز سپاس برای این پای مردی که تا کنون بر سر پیمان ایستاده اید! ... اما سوالی هم از شما دارم ، که آیا شما به دنبال
خواسته های مردم هستید و تا هر کجا که مردم بروند با آنها پیش میروید و یا شما ترمز این ملت هستید ! و در حقیقت می‌خواهید که تا مردم از یک خط قرمزی فراتر نروند ؟؟
چرا که در صحبت‌هایتان مدام از شعار‌های انحرافی میگوید که سردهندگان این شعار‌ها باید از شما جدا شوند !!! اما هرگز نمونه‌ای از آن شعار‌های انحرافی را به زبان نیاورده اید !!
آن شعارهای انحرافی چه میتوانند باشند ؟؟ نابودی جمهوری اسلامی ؟؟؟ ایجاد جمهوری ایرانی‌ ؟؟؟ یا بازگشت رضا پهلوی به قدرت حال چه به عنوان پادشاه مشروطه و چه به عنوان رئیس جمهوری ؟؟؟
سوال دیگر من این است که به گفته ی خود شما مردم برای رسیدن به خواسته هاشان از جان و مال و زندگی‌ خود گذشته و میگذرند!!! چگونه است که شما در تظاهرات ۱۳ آبان به گفته ی خودتان با پرتاب چند گاز اشک آور و یا دیدن کمی‌ خشونت از طرف رژیم محبوب خودتان از خیر پیوستن به جمعیت گذاشتید ؟؟
اما مردم در خیابانها ماندند ... کتک خوردند .... زخمی شدند .... باز داشت شدند و بسیار بیش از شما گاز اشک آور را تحمل کردند ولی‌ به خانه هاشان باز نگشتند !!!
حال پاسخ مرا بدهید که چگونه است که شما برای آنها می‌خواهید تعیین کنید که چه شعار‌هایی‌ سر دهند و چه شعار‌هایی‌ انحرافی است ؟؟؟؟
این را از من ضد انقلاب ... فراری ... نوکر خارجی‌ که در طول این ۳۰ سال به ما لقب داده‌اید ! اما از خود نپرسیدید که چرا این نوکر خارجی‌ ۲ سال در جبهه بوده است !! بشنوید !! هر آنچه که مردم بخواهند میگویند و هر آنچه که مردم بخواهند آن میشود !!! خودتان را سنگ راه مردم نسازید !! چرا که این ملت چنانکه میبینیم چون رودی پویا همه ی سنگ‌های سر راه خود را میشوید و با خود میبرد و یا سنگ بزرگی‌ چون جمهوری اسلامی را سوراخ کرده و از آن می‌گذرد !!! پاینده باد ایران و خواسته
های ملت ایران ! مجید رحیمی


این هم تظاهرات مردم با شعار‌های انحرافی‌شان در روز ۱۳ آبان




No comments: