Saturday, May 1, 2010


ببینید اینجا بهشت ملایان است !! که انسانها از این بهشت به آتش جهنم پناه میبرند

امروز یک مزدور و جاسوس سر سپرده ی آمریکا و اسرائیل که برای پول نوکری اجنبی را مینماید و وطن فروشی می‌کند برای خشنود کردن اربابان خود دست به خود سوزی زد این مزدور که در حقیقت قصد بدنام کردن جمهوری مقدس اسلامی را داشت گمان میکرد که ماموران حاضر در صحنه فورا به کمکش آمده و وی را نجات خواهند داد!! اما برادران نیروی انتظامی با دیدن این صحنه دست به یک ابتکار انقلابی زده و نه تنها به کمک این مزدور خود فروخته نرفتند که حتی از مردم عادی نیز جلوگیری نمودند تا مبادا آنها فریب این جاسوس را خورده و بدام امپریالیسیم جهانی‌ افتاده و خطایی مرتکب شده و به وی کمک کنند ... این حرکت انقلابی برادران بسیجی‌ و نیروی انتظامی شدیدا مورد تقدیر رهبر عالیقدر نظام مقدس اسلامی قرار گرفت و مقام معظم رهبری برای هر یک از این برادران جان بر کف مبلغ ۱۰۰۰ دلار آمریکای جهانخوار به عنوان پاداش پرداخت نمودند تا علاوه بر زدن سیلی‌ به گوش دشمنان این نظام بر آمده از سوی الله ، تقدیر باشد از این گونه اعمال انقلابی و انسانی‌ و دینی تا دیگر برادران بسیجی‌ - سپاه و نیروی انتظامی نیز این کار این برادران را سر مشق قرار داده و بیش از پیش به وظایف الهی و انقلابی خود عمل نمایند


تهران – ۱۱ ارديبهشت – يك كارگر محروم كه صبح روز كارگر در مقابل وزارت كار حضور يافته بود، بعد از ظهر امروز در مقابل دانشگاه تهران به نشانه اعتراض به تماميت رژيم خود را به آتش كشيد .

مزدوران وحشت زده سركوبگر در شعاع ۴۰۰ متري مانع از تردد مردم به اطراف اين كارگر قرباني ميشدند .

همين گزارش ميافزايد كه مزدوران بسيجي امروز مسلح هستند و باتونهاي برقي نيز در دست دارند . نيروي انتظامي نيز با خودروهايي كه زندان سيار است دستگير شدگان را به يك پايگاه انتظامي در پشت سينماهاي ميدان انقلاب منتقل ميكنند .

No comments: